A kiss is still a kiss

Shit, inget inlägg från varken mig eller Ida på en hel dag! Stop the madness!

Anyway, idag har jag varit rätt duktigt må jag säga. Har fixat iordning schemat för dörren för oktober månad och bekräftat alla datum. Bossen blev imponerad av att jag skrivit ut en kopia till honom, helt galet med tanke på att sånt är grundläggande där hemma i Sverigelandet. Gick rundan med alla flyers till alla butiker och bondade med lite folk. Trevlig dag.

Fick även reda på att jag får VIP-biljett till Rocking the Daisies (om allt går som planerat, här nere ska man alltid ha en reservplan). Awesome, fast jag kommer dock skita i den fina campingen och att hänga backstage eftersom alla vanliga i gänget ska bo på campingen där alla dödliga människor bor. He he.

Idag har vi handlat tält och sovsäckar. Orka när man egentligen har allt sånt hemma. Men fan vad nice det ska bli att festivala lite, dock vet jag att jag kommer bli sjuk och säkerligen bli sängliggande den kommande veckan.

Nu ska jag jobba vidare (läs: lyssna på en massa demos och och skriva ner vad jag tycker om alla).


/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0