Pull your shit together

Igår satt jag i lugn och ro och skrev på en projektplan min boss ville ha in följande dag. Niklas kommer hem och stör min arbetsro vilket resulterar i två uppdrunkna vinflaskor och skitlåtar på högsta volym. Vi dansade lite och begav oss sedan till Royale där vi mötte upp Lania och hennes kollegor.

Härlig kväll som avslutades med att jag fick en ny vän vid namn Bruce. Som jag har längtat efter att verkligen kunna säga att jag känner någon som heter så, vilket namn! Jag blir så lycklig. Jag ska fan döpa alla mina ungar till Bruce. Klockrent.



Ni ser ögonen (=sjukt bakis idag).

Behövde mat imorse innan jag drog. Var duktig och gjorde lite pasta och givetvis:



Nej det är inte spya. Jag tappade tallrikshelvetet. Jag är värdelös på att vara bakis, tycker så jäva synd om mig själv. Nu väntar jag på Lania och Niklas så vi kan gå ner till Fego och äta världens godaste sallad. Men kom då!

/Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar att det är för att göra livet lättare för virriga mig som mormor som du väljer att döpa alla barnen till samma namn,tack gumman, jag uppskattar din omtanke.



Bruce,,,och om det blir en flicka,,,,,blir det en Bruca då :-)?



Hur scary kändes inte det här då,,att skriva om sig själv i termen som mormor,,,,men jag gillar tanken Sanna, skrämmande mycket :-D.



2008-10-24 @ 00:55:53
Postat av: The Master

Ni verkar ha riktigt kul..kanske mindre roligt att städa..men WTF, it is worth!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0