Summer of 08 part 1 - Norway baby!

Jag jobbade hårt idag på praktiken (ringde typ och berättade tider för souncheck till banden, satte upp två intervjuer till nästa vecka med möjliga interns, gick igenom lördagen då jag är ansvarig för dörren  mm - inte så mycket på flera timmar). Därför roade jag mig med att välja ut mina favoritbilder från i somras, första delen är Norge. Enjoy min nostalgitripp.




Så jävla nice. Sen kommer favoriterna från tågluffen.

Imorgon ska jag upp klockan 5!!! för vi ska iväg på safari, därav anledningen till att jag sitter hemma en fredagkväll. Ska bli en spännande upplevelse. Speciellt med tanke på att jag börjar jobba klockan 7 p.m sen på klubben på en av de större produktioner stället har genomfört hittills. MTV Sydafrika kommer vara är och spela in till och med.

Sex band och tre som tävlar om att spela på V festival. Min chef och alla andra har dragit på bröllop och jag får ansvara för dörren imorgon. Hoppas inget krånglar med biljettscanning, gästlista eller pressackreditering. Vad fan gör jag då liksom? Jaja, Sanna fix.

Hoppas ni är ute och röjer nu. Peace!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0