"Djurälskaren" på safari

De flesta av er som känner mig vet säkert vid det här laget att djur inte direkt hör till det jag håller mest kärt här i livet. MEN! Jag kan inte lämna Afrika utan att ha sett en jäkla elefant så imorse gick jag upp när alarmet ringde vid 4.45. Sen begav vi oss långt ut i buschen och åt frukostbuffé, åkte runt i en jeep några timmar och åt en grym lunchbuffé.

Trevlig dag. Antar att jag måste lägga upp några bilder på djuren, lär väl vara den enda gången jag kommer kolla på korten igen hehe. Som om ni inte vet hur en zebra ser ut liksom.





Snart drar jag och Lotta till The Assembly för att jobba lite. Första ölen lär väl slinka ner rätt fort, måste hålla mig vaken. vet ni. Hörs sen! Tja.

/Sannaho

ps: nu insåg jag att jag inte lade upp en bild på en zebra. bara att requesta så kommer det. tata.ds

Kommentarer
Postat av: Ida

Du MÅSTE lägga upp en bild på en zebra. Sånt kan man ju inte försumma!

2008-10-18 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0