Från himmel till helvete (kreativitetsmanagement, någon?)


Medan gårdagen var såhär suddig...

... så var det lite mer skärpa idag får jag säga. He..he. Jag och Blaise gick ut och lekte lite i solen idag.

Min boss.

Jazzzz jobbar också på Assembly med bar och shit.

Bilden och anledningen till varför jag kommer hamna i helvetet.


Såhär är det, min chef är ett arrogant arsle som går sin egen väg och gör det han känner för. Vi kommer grymt bra överrens men jag har under dessa månader varit hans samvete.. skulle nog vara en bra beskrivning.

Han drog idag med mig ut för att ragga upp en hemlös och fota denna människa med en skylt, att för att kunna ladda upp en bild till ett event på facebook. Jag tyckte det var lite väl... ja att utnyttja människan som fick 20rand = typ 16 kr.. inte det bästa. Han förstod inte alls vad jag menade eftersom han gav henne pengar. Ja, sen sa jag iof till honom att uploada bilden på fb så jag skulle väl inte direkt kunna extraknäcka som samvete. Det är ett som är säkert. I do like trouble.

Jag är sovtrött och klockan är 22. Vad är det som händer liksom.

Fan Calle, kul att snackas vid föresten. Har redan börjat ladda för kanarieöarna nu. He.. he..he.. Nu blir det fan sömn eller något.

Peace!
/Sannago (nu blev det fel men det var lite festligt så det får står kvar.)

Kommentarer
Postat av: emily

det kan vara nya livet som händer... i det livet är man trött kl 22!

2008-10-15 @ 23:21:34
URL: http://fememily.blogg.se/
Postat av: Sannasmamma

Sanna, jag längtar ihjäl mig efter dig snart.

puss mamma

2008-10-17 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0