Wine district, baby!

Vår fucking städerska kommer imorgon istället så inte var det ett rent hem jag kom hem till efter dagens utflykt. Det gör dock ingenting för det har varit en grym dag so far. Lunch på stammishaket och sen off till Vingården Fairview, någon timme utanför staden. För cirka 50 svenska riksdaler fick vi vara med om en vinprovning (den lyxiga versionen) som inkluderade en massa viner, bröd och ostar. Live it!


Här fick man gå runt och smaka en massa ostar. Faaaan vad jag gillar ost. Köpte med mig lite delikatesser hem.

Såhär glad blev Niklas över den guldpeng han fick när han köpte ett vin för över 250 rand.

Och jag är glad för att...

...jag också köpte vin med mig hem.

En bil med nedfält tak is the shit men lite jobbigt om man sitter i baksätet.

Men jag klagar inte utan njuter av solen istället. SOL!

Ikväll då... middag ute igen på något asiatiskt ställe och sen konsert med brittiska Fink på Assembly. Hoppas ni får en grym kväll! Nu ska jag bada.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0