Ur arkivet...

Det händer rätt ofta att jag sparar små konversationer från msn eller utdrag från inkomna mail. Idag hittade jag en liten msn-konversation mellan mig och min vän Hannes.

Sanna säger: ska det föreställa tomten?
Hanstza säger: seruväl
Sanna säger: det ser mer ut som en jätte som bär på en gran och en sjukt stor säck med döda lik i eller något. han har säkert mördat tomten och bär omkring på honom. usch
Hanstza säger: vafan
Sanna säger: en mördande jätte
Hanstza säger: hemsk du är
Sanna säger: det är du som är hemsk, du ritade jätten
Hanstza säger: jag ritade TOMTEN, du tolkar hemskt

Back in the good old days eller vad?

Nu blir det middag på en italiensk restaurang vid namn Andiamo och jag tänker äta detta:
Parma Chicken Breast R86.00 Chicken breast, fresh garlic & rosemary, topped with parma ham, mozzarella, parmesan, cream & napoletana sauce. Served with roasted vegetables and new potatoes. Lord have merci.

Hörs sen!

/Sannaho

Kommentarer
Postat av: emily

BAHAHA

2008-10-11 @ 04:38:49
URL: http://fememily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0