So long Cape Town

Middagen idag med Blaise blev ett väldigt bra avslut på en sjukt grym resa hit till Kapstaden. Ska sammanfatta allt i ett inlägg senare när jag fått lite distans till själva upplevelsen.

Vi åt iallafall på Royale, givetvis, och Jazz kom också förbi för en hejdå-drink. Skitsnack, god mat och lite öl. Att lämna en vän bakom sig är en av de mest tråkiga sakerna med att lämna den här staden. Visst kommer vi att hålla kontakten men när man träffar någon såhär så är det trots allt mycket prat. Man vet aldrig riktigt om man kommer ses, trots alla planer man gör upp tillsammans. Får hoppas att det inte slutar som i de flesta liknande situationer jag varit med om.

Fick sjukt fina lovord idag och erbjudande om jobb när jag är färdig med studierna. Så var det med det.

Imorgon ska jag upp kvart över fem och sen blir det flyg en hel dag med mellanlandning i London. Jag och min ipod på äventyr helt enkelt. Vi ses i Sverige!

Puss

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi längtar gumman, vi ses inatt. Puss pappa

2008-10-31 @ 05:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0