Sanna goes turist

Min sista söndag i Kapstaden blev en aktiv dag som bjöd på marknad, ett besök till Cape Point och sedan biobesök (Choke). Rätt trista bilder, ser ungefär likadant ut som när jag var till Tabel Mountain men fuck vad vackert det är. Så mäktig känsla när man står och tittar ut över havet, högt upp åt helsike.



Laddade upp fel bild på skylten som är en måsteturistbildsomallaskahasomharvarittillcapepoint. Lite suddig men det står vilken distans det är till alla stora städer i världen. Yepp, så var det med det.

Grym dag alltså och imorgon ska jag och Lania bege oss ut i ghettot på jakt efter nya billiga converse. Hong Kong-pjucksen börjar ge upp och resten är festivalförstörda. Gud vad jag är kreativ med orden idag. Nu mer av How I met your mother. So long.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0