Sanna goes inbrottstjuv

Jag är så trött i kroppen, shit. Jag och Lania tog taxi till vårt fina gym och var duktiga ett tag. Taxi hem igen med världens läskigaste chaufför. Öppnar dörren och givetvis... det fucking jävla larmet går igång. Livrädd men inte handlingsförlamad fick jag av larmet men en dude kom ändå hit för att se till så vi inte rånade någon. Slutet gott, allting gott.

Avslutade "arbetsdagen" idag (sjukt oproduktiva idag, vi slumrade nästan till på hans soffa) med varm choklad på Vida. Snackade skit, drömmar, intryck och jobb. Härlig mix som slutade med att han bönade och bad om att jag skulle stanna kvar.

Fuck, jag gör ju knappt något speciellt men han uppskattar verkligen alla saker jag gör och speciellt de idéer jag har till förbättringar för stället. Kände mig lite som en konsult idag när jag satt och berättade vad jag tyckte skulle fixas till och hur man skulle göra det. Utbildningen har gett mig en hel del, det måste jag erkänna.. tack och lov.

Nej, nu har jag inte ens Entourage kvar att kolla på. Får väl drömma om det italienska stället vi ska käka på  imorgon. För en timme sedan satt alla och dreglade när vi tittade igenom deras meny. Can't wait.

Peace.

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0