Sanna goes behärskat fylleinlägg

Alla pratar om "det nya livet" de har börjat. Juha, Emily, Jossan, Ida... I've heard it all. Everyone has fallen for it. Jag måste medge att jag är rätt nöjd med det jag lever för tillfället som inkluderar för mycket alkohol och för lite vila. Bra praktikdag med härliga människor, trevliga komplimanger och roliga arbetsuppgifter. Sen öl med Lotta, Niklas och min kollega Clem. Lovely och sen ett besök på Waiting Room där vi träffade lite löst folk (bland annat min chef som jag är lite betuttad i som ni kanske har märkt). Awesome.

Börjar dock 9.45 imoron och jag måste ta en taxi tidigt tidigt till bossens lägenhet. Har sagt till Niklas att jag ska till gymmet innan det också haha. Som om det kommer ske. Puss på er och sov gott

Er S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0