Rapport från bubblan

Här i bubblan är det i alla fall fint väder idag. Annars är väl livet just nu inte så värst händelserikt. Ungefär som det brukar vara, fast de små äventyr som brukar dyka upp är inte desamma utan frugan vid min sida.

Jag kokade ägg till frukost, äter dem just nu och det är gott. Jag har slutat upp med läsk helt och hållet, för ett tag i alla fall. Man kan behöva lite detox ibland. En sak som faktiskt har hänt är att typ alla börjar "nya livet". Helt plötsligt börjar folk träna, sluta äta onyttigt, ta skolan på allvar och bli allmänt vuxna. Jag förstår inte vad det är för aldrig någonsin har väl detta hänt på Musikhögskolan som är lite av the slacker's paradise. Jag är speciellt imponerad av Jossan, som nästan varje dag tar sig ner till Korpen och genomgår smärtsamma passa med största hurtighet (om man kan säga så).

Nä nu måste jag ju rusa. Ha en bra dag allihop!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0