Plupp

Igår var en lång dag, men ändå inte lika lång som jag trodde att den skulle bli. Jossan och jag vandrade hemåt redan vid kvart över åtta istället för vid midnatt som jag hade tänkt mig. Idag är jag trött. De senaste dagarnas frenetiska springande genom skolans korridorer och ångesten inför gestaltningen tar ut sin rätt nu "dagen efter". Fast än är det inte över, i eftermiddag ska jag dra ner typ 40 meter tyg från taket i stora salen. Inte så kul, men lite mer etiskt okej än det Sanna gör om dagarna i alla fall (du hade i alla fall kunnat ge henne lite extra pengar).


Jossan välkomnar gästerna(=äter en massa godis).

Alla de som inte fick någon mat (studenterna som vanligt) fick en liten fin plupp på sin namnbricka.
Någon döpte också den till "Judestjärnan". Fin liknelse.


När jag kommer hem senare idag blir det nog en lång skön tupplur innan jag drar igång mitt uppsatsskrivande : )

Ha en fin dag ungdomar!
/Idaho

Kommentarer
Postat av: emily

Upplevelsehitler, vad är det ni gör hela dagarna egentligen?

2008-10-16 @ 11:54:47
URL: http://fememily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0