På äventyr...

... i Luleå. Det var jag, Emil och Dennis igår. Egentligen var det inte så värst äventyrligt, men bättre än att bara sitta på rumpan hemma hela dagen. Det mest spännande som hände var att jag kollade ut stället där jag ska tatuera mig och att vi åkte tvåvångingsbuss. Det var med andra ord inte så spännande, men trevligt ändå.


Dennis nya stil (nej)

Emil är cool som vanligt.


Idag har jag jobbat. Det var mycket folk vilket gjorde att tiden "flög" förbi. Nu inväntar jag Jossan som kommer med ost och kex. Sen blir det till att dricka vin för att dra vidare hem till Lina som tillsammans med Emily firar 44-årskalas. Det blir nog helskoj för hela slanten!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0