Lite dagen efter

Lite illamaende imorse nar man vaknade men efter lite frukost ute pa altanen sa blev jag mitt ratta jag igen. Befinner mig pa Assembly for tillfallet. Ensam. Patrick och Clem var just har och hamtade lite ljudutrustning och nu vantar jag pa att lite band ska droppa forbi och hamta flyers och comps. Tur att Blaise lamnade datorn.

Sen har vi utnyttjat fattiga manniskor idag, ma jag brinna i helvetet. Bild kommer senare.

Nu ska jag fora lite nytta och sen blir det nog en vanda med att dumpa av flyers till alla butiker pa Long och Kloof street. Inte mig emot men jag borjar bli sjukt hungrig nu men NEJ! Inte kopa mat ute idag igen. NEJ.

Puss och hej!

\ (hittade inte den at andra hallet) Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0