Life is gooood

Somnade runt 3-4 igår och vaknade sedan en stund senare av att någon tog tag i mina fötter och försökte dra mig ur sängen. Packade Gerald hade gjort entré och det slutade med att han däckade på vår soffa för att han inte borde köra hem i sitt onyktra tillstånd. Istället körde han alltså hem till oss.

Duden hann med lite klockrena oneliners innan han slumrade till, som att kommentera Niklas i kalsonger (nice package, man) kasta en varsin sko på mig och Lania, lägga av en beer fart och hälla ut diverse substanser i lägenheten. Tur att han är jävla rolig, annars hade den uppväckningen fått mig att se rött. He..he.

Min kropp var död igår men jag hjälpte den att komma igång lite med hjälp av en öl. Bra knep där. Klarade av mina uppgifter på The Assembly igår utan problem. Fick ordning på biljettsystemet, alla gästlisor, comp-tickets, backstage-armband och shit. Sen gled jag runt och minglade lite. Gotta love it, nice kväll som fan och sen drog vi till Fiction och Zula. Hem relativt tidigt för jag var död eftersom jag gick upp vid kvart i fem för safarit.

Imorgon börjar jag min sista vecka på praktiken. Lite trist när man börjar komma in i allt men nya äventyr väntar!

Over and out.

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0