Juhas vittnen är här


En underbar bild från i våras. Förmodligen en utav de bästa någonsin!

Ikväll blir det lite avskedsfirande för Emily som åker till det stora landet i väst (eller öst beroende på hur man ser på saken) på lördag. Dagen har spenderats till stor del i skolan. Skulle ha redovisning och kom till skolan klockan 09.00 för att få reda på att vi inte började förrän klockan 10. Jag blev förbannad och uppgiven eftersom jag inte ens hade en halvklar uppsats att redovisa och började därför traska mot ankars. Mötte dock Karin på vägen som räddade mig från fördärvet. En redovisning senare är jag redo för nya kurser!

Tack för mig.
/Idaho

Kommentarer
Postat av: josse

i love you!

2008-10-30 @ 12:21:00
Postat av: josse

was it love/ i think it was/ but i'm far from sure/ had never felt that way before/ was it love/



just friends/ am i a fool to be asking for / a fool to ask that we could be more / than friends



take a step and come out of the shade / i can tell you're no longer afraid /i'm helpless without your warming smile/ take a step and come out here in the sun / i can tell it's already begun /i'm helpless without you / helpless without you / helpless without your warming smile



mwaaaah!

2008-10-30 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0