Jomen tjena

Sjukt chill söndag med häng på stranden vid Camps Bay med Lania och min nyfunna vän Lotta. Ett tappert försök till ett biobesök av mig och Niklas slutade med att vi återvände hem efter att ha insett att ingen film gick innan kvart i elva. Jag hade lätt somnat innan filmen ens satt igång så vi drog hem istället.

Nu sitter jag här, nöjd som fan över att jag inte måste åka någonstans imorgon utan kan jobba hemifrån. Lång mening. Fast nu blev det en kort mening om en lång föregående mening, så tokigt det kan bli. Fan. fatta hur trött jag är.



Vaknade, gick ut på uteplatsen och njöt av solen.

Inget pålägg hemma så den lyxiga osten åkte fram. Studentliv i Kapstaden is the shit.

Lotta i lånade brillor. Lanias huvud.

Beachen vid Camps Bay där vi degade efter lunch och glass.

Funderade på Piteyo idag och hur det kommer bli när jag åker upp igen. Förra årets drama resulterade i såväl positiva som negativa saker; fick reda på vilka som alltid finns där för mig, att människor älskar att snacka skit och vill tycka till om saker de inte vet ett skit om. Det kommer bli annorlunda, det är ett som är säkert för nu vet jag vad som är viktigt. Så jävla skön känsla, trots att det tog sin lilla tid att komma underfund med det.

Om jag fick önska mig vad som helst just nu skulle jag vilja ha frugan här (givetvis hade jag valt Gale Harolds karaktär "Brian Kinney" om jag kunde men tyvärr är han bög så det hade ändå inte slutat lyckligt.). Fan, jag ska inte skriva mer skit nu, för allas skull.

Godnatt.

/S

Kommentarer
Postat av: Ida

Shit att du hade valt Brian Kinney framför mig! Galet!

2008-10-12 @ 22:35:47
Postat av: Anna

älskar att läsa det du skriver darling, längtar efter din praktik hehe Puss

2008-10-12 @ 22:51:26
URL: http://apsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0