Imorgon blir det festival!




Hej på er mina vänner! Imorgon kommer jag försvinna iväg på festival över helgen. Om allt går som planerat är jag tillbaka igen på söndag, alltså om jag inte fryser ihjäl/blir kidnappad/går vilse. (Mamma, oroa dig inte)

Imorgon ska jag leta upp Blaise och få min VIP-biljett. Love it. Hoppas på en underhållande helg med roliga vänner, alkohol i en bra mängd, grymma konserter, sol och inga stölder. Kommer behöva ha med alla kläder jag äger, lager på lager för att motverka kylan vilket gör att ingen kommer kunna sno några kläder för jag kommer ha på mig allt hehe.




Nu är jag definitivt back in the game igen. Vet inte riktigt hur jag känner för det, nu har jag liksom ingen ursäkt för att bara göra just ingenting vilket jag för tillfället föredrar. Ja, lite kryptiskt men ni får fråga om ni vill veta.

Nu ska jag packa inför imorgon. Fan Ida, saknar saknar saknar dig! Speciellt ditt säl-ljud. Några veckor kvar bara så är jag all yours.

/Sannaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0