Förvirringen stiger... och stiger

De senaste veckorna har jag kännt mig relativt förvirrad kring hela min tillvaro. Både vad gäller mitt framtida yrke, skolan och diverse sociala situationer som uppstått. I nuläget är det väl inte direkt mycket som har klarnat, jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Vissa dagar vill jag göra en sak och andra dagar något helt annat. Det känns som att jag måste samla mina tankar, men hur fan ska jag göra det?! Undrar om jag slösar tid här i bubblan, jag kanske borde göra något helt annat, men samtidigt har jag kommit så pass långt att det känns meningslöst att ge upp. Vad gäller det sociala är det mycket som händer med många människor, men jag ska nog sluta bry mig alls, det är nog det bästa.

Deprimerande värre kan tyckas, men jag har i alla fall lyckats vara effektiv idag. Skrivit 3 pm, jobbat med två andra uppgifter, fixat och mejlat som en galning inför nästa veckas konferens, dammsugit, dammtorkat och diskat i massor. Jag hoppas att kvällen kommer att spenderas med Emily istället för hemma framför datorn.

/Idaho

Kommentarer
Postat av: emily

men du! vilken hurtig dag - du förtjänar frikväll med moi =)

2008-10-09 @ 18:38:57
URL: http://fememily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0