Din mamma

Ibland när jag känner mig lite skoltrött eller stressad av någon anledning så söker jag alltid på ordet ”dihybrid” på www.susning.nu.

På gymnasietiden, uppgiven och trött, satt jag och pluggade till ett prov och fattade aldrig riktigt vad skiten innebar. Tills jag sökte på susning, that is.

”Dihybrid klyvning är när man tar en machete och KUTTAR DEN DJÄFVLA cellen i tfvaaa delar!!!! att det ska va så jävla svårt!”.

Ibland behöver man inte göra saker svårare än vad de egentligen är. Fattar ni? Nu tycker jag ni slutar upp med det.

/S

Kommentarer
Postat av: emily

du är inte så bra för nya livet om du puffar för fylleinlägg(kan iof nästan garantera att det kommer dyka upp ett till någon gång)...

btw! gillar susning-citatet :P

2008-10-14 @ 00:15:40
URL: http://fememily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0