Countdown

Last day with the boss. Praktiken är officiellt över nu men nästa vecka har vi lunch och möte inplanerat. Vill nog följa med och träffa den här duden som ska ta över marknadsföringen av Red Bull i hela världen. Kan man kanske (ut)nyttja i framtiden.


Annars var det en soft dag med fika, möte på Royal, skitsnack och sen har jag fixat dörrschema för November och skrivit klart en brief. Inte så värst produktivt med andra ord.

Ikväll ska vi ha braai här. Nej mamma och pappa, inte droger (eller lite kanske men inget jag ska beblanda mig med) utan grillfest al la sydafrikanskt manér. Vet inte riktigt vad skillnaden är förutom att de käkar äckliga korvar och häller mycket öl på köttet. Hell no att mina kycklingspett ska bli dränkta.

Bilder kommer senare, var så säkra.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0