Closer and closer

Shit, efter idag har jag bara två dagar kvar på min praktik på The Assembly. Lite sorgligt men jag har tack och lov lärt mig en hel del sen jag kom hit. Idag bestämde dessutom jag och Blaise att jag ska fortsätta att hjälpa till med lite saker när jag åker tillbaka till Sverige.

För tillfället är jag bland annat ansvarig för dörren på Assembly (schema etc) och bokningarna på klubben Waiting Room som ligger på Long Street. Blir väl det sistnämnda jag hjälper till med samt lite projektplaner, bandlyssningar mm. Tjänar vi båda på för det kommer se snyggt ut på mitt CV och i mitt rekommendationsbrev jag tvingar honom att skriva. Gjorde idag en lista på vad jag vill ha med i det hehe, whooppa (min chandler-variant av ett piskljud).

Ska fixa ihop en projektplan nu för deras söndagar och sen hoppas jag att det finns tid för en drink eller så.

Skriver mer sen. Peace.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0