Boom boom boom boom I want you in my room..

Först och främst, grattis på födelsedagen till Erik som fyller år idag. Han hade födelsedagsfest i fredags och jag och Jossan bestämde oss för att ge det lilla barnet en så kallad "male goddybag". Det blev favoritöl, chips, cigaretter och porrfilm. Samt världens bästa kort som vi är väldigt stolta över! Kändes lite onaturligt att söka efter porrfilm, hade ingen aning om vart jag skulle börja, men tur hade jag som fick hjälp av en vänlig expert på området : )


The male goddybag.

En glad Juha med partypipa.

Födelsedagsbarnet såg inte lika road ut.

Diverse folk på partyt.

Han fick en hund. (nej det fick han inte)


Verkade ju som att vår film gick hem i alla fall.


Här gick det överstyr. R.I.P Juha.

Gårdagen spenderades till största delen i sängen. Kan ju inte direkt säga att jag mådde tiptop, men det är sånt man får st ut med. Det blev någon sorts "filmkväll" här, men folk var mest apatiska och stirrade ut i intet. Med undantag för när det var dags för Lottodragningen. Vi gissade hej vilt och jag lyckades till och med gissa rätt på en boll. Vilken prestation. Förutom det insåg folk också hur mycket godare vindruvr blir om man skalar dem.

/Idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0