Wohoo!

Jag ska upp och cirka fyra underbara timmar. Sömn kanske? Har packat klart och kunde efter att ha pratat med Ida konstatera att det iallafall får plats en knubbig dvärg i min ryggsäck och en väldigt tjock i Idas. Bara så vi är uppdaterade om situationen menar jag. Sånt är viktigt.

Har snackat lite med duden vi ska bo hos i Biarritz, tror det kommer att bli ett grymt äventyr. Han ska lära oss att surfa påstår han, vilken uppgift killen har tagit sig an. En stor eloge till honom om han får oss att stå på brädan. Fortsättning följer hehe.

Så, imorgon beger jag mig till Köpenhamn där jag möter upp Ida och hennes trevliga mor för lunch. Sen blir det tåg igen för hela slanten. Jag kommer vara så död när vi är framme i Berlin. Men oh the joy!

Håll koll på oss nu. Om vi inte uppdaterar bloggen på ett tag kanske ni kan försöka ta reda på om vi lever.

Peace.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0