Wild and crazy

image182
Pa ett av de hundra tagen till Calais var vi helt ensamma, da passade vi pa att leka lite.
image183
Pa baten mellan Calais och Dover madde Ida lite lite illa.
image184
I london bor vi hos coola Frida vid Hackney Central. Sanna sover med Fridaho medan Ida sover med katten Coco pa soffan. Forsta heldagen i London blev det shopping for hela slanten. Vi borjade med Beyond Retro, vidare till alla second hand-butiker vid Brick Lane.

Vi stannade pa haket 1001 och at varldens godaste hamburgare som grillats pa plats utomhus. Heta manniskor overallt dessutom!!! Love it! Bilden visar en vaggmalning fran 1001.

image185
Helt galet pa Primark som nu aven finns pa Oxford Street. Det blev att byta om ute i varuhuset for kon till provrummen var helt galet lang. Pengar spenderades det dock har till vara kontons fortvivlan.
image189
Pa kvallen slangde Frida ihop en grym pastasallad, sen drog vi vidare till Metro vid Tottenham court road.
image187
Vi kom fram till att Ida ar mannen i vart forhollande.
image188
Sanna ar kvinnan i nod.
image186
Men vi ar lika glada for det.

Ida tappade tyvarr sin planbok igar sa det blev till att bege sig tillbaka idag men utan lycka. Istallet blev det ett besok pa Sannas gamla Pride of Paddington. Till hennes stora lycka var chefen Chris dar sa hon fick se ett bekant ansikte. Awesome, imorgon ska vi dit och kaka lunch och traffa hans dotter. Nu blir det Harrods och en donut.

Adjo.

/Sannaho & Idaho



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-29 @ 18:27:10
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Josse

Vad gör dig så maskulin Ida? :) Väninna eller vän, jag tycker om dig i vilket fall som helst. Ahh ni nämnde donuts nu är jag helt supersugen. Typiskt!

Skriv mer det är lajbans! Älskade de kissande statyerna. Jag tror att jag såg nåt liknande när jag var i Tyskland som "ung". Fick men för livet. PUSS

2008-06-02 @ 13:58:44
Postat av: Anonym

ps. jag är spänd på paris foton/berättelser eh ja ..allt!! ds

2008-06-02 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0