What about the sausage?

Hm, tänkte skriva "what up" som rubrik men tydligen hade jag redan skrivit What about the sausage tidigare så what the hell, varför inte återanvända bra skit när man kan. Kommer dock inte ihåg vilket sammanhang jag kan ha använt det uttrycket, någon annan som kanske kan erinra sig om det?

Nåväl, efter en dag i vinets tecken känner jag mig rätt peppad inför helgen. Tro det eller ej. Imorgon blir det tillagning av en festmåltid i Luleå. En helt okej avslutning på en annars rätt så lame vecka. Tiden går fort nu så jag hinner inte riktigt med. Väskor hit, packning dit. Skolan... ja den ja. Det löser sig. Jobbar på att fixa boende i Amsterdam för tillfället. Ingen som känner någon snäll filur som vill låna ut sina soffa? Inga katter eller skit bara, jag vill kunna klara mig hem välbehållen.

image88


Nu ger jag upp för idag. Peace.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0