Välkommen till Koludden

Idag har jag varit jäkligt duktig. Uträttat diverse ärenden och inhandlat allt som inte stod på min inköpslista. Allt är i sin ordning med andra ord. Avslutade dagen med en road trip till landet på Koludden, Norrtälje med morsan som sällskap. Jag agerade chaufför och diktator över radion, lyckades ta oss fram och tillbaka utan några större missöden. Visst, lite sned parkering i centrum men det dog ingen av. Vad jag märkte iallafall.


image91

Här på landet firas det av stolthet när nya välkomsttavlor sätts upp.

image92

Huset där jag har tillbringat de flesta av mina lov under barndomen.

image93

Dags för lite upprustning till sommaren bara. Tur att jag inte är hemma.

image94

Vi har ett valv i köket, gissa om jag och polarna slog halvt ihjäl oss varje gång de vuxna försvann och vi försökte hoppa ner till vardagsrummet utan att bryta armar eller ben.

image96

Dude, rabarber! Helt tokigt!

image97

Här står en vattenpump. Den funkar inte.

image99

Här står min mamma. Henne är det inget fel på iallafall.

image100

Här visar jag er den vackra utsikten från vår brygga. Notera mormors fula jacka jag har på mig.

image101

Lania, här finns det också en massa mysiga bakisbryggor.

image102

Den obligatoriska skobilden.

image103

Här förstår ni, this is the place to be på sommaren.

Om man skulle försöka sig på att packa lite smått. Det är trots allt inte många timmar kvar tills vi drar. Boendet i London sket sig men givetvis har vi kirrat det på annat sätt. Sanna fix.

Hasta luego!

/Sannaho

Kommentarer
Postat av: Lania

Jag får bara minnesbilder av vår sjuka film. Fånga! *kastar avokados!*

2008-05-18 @ 23:43:53
URL: http://youremygoam.blogg.se
Postat av: Sanna

Men Lania då, det där var ju vår hemlis :)

2008-05-18 @ 23:59:45
URL: http://thehoseontour.blogg.se
Postat av: Jeppe

Ser ut att vara en sjukt skön stuga :)... Nu längtar jag till våran stuga också :'(

2008-05-19 @ 08:40:06
URL: http://www.yawnmedia.se
Postat av: Hampus

Hej! gud va roligt! vi har själva stuga uppe på koludden och jag gjorde ett snabbt sök på google på koludden och fick upp din blogg ;) ! jag bor i kanonhuset om du vet vilket det är! men jag hörde att ni hade sålt i somras om jag minns rätt!

2010-01-02 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0