Smarta människor gör smarta saker

Nu börjar det pirra lite i magen, i alla fall i min. Sanna verkar vara lugn som en filbunke (har alltid velat använda det ordet), men jag börjar få fjärilar i magen. Bara två dagar kvar i Piteå sen är det dags. Tack vare Sannas intensiva couchsurfande har vi förmodligen gratis boende i följande städer:

Berlin
Bryssel
London
Paris
Bordeaux
Barcelona

Man är ju inte dålig. Självklart finns ju risken att vi får bo hos nåt psyco, men vad gör man inte för att tjäna några hundralappar, eller rättare sagt lägga dem på shopping istället. Gårdagen gick åt till galenstädning och halsont. Det var skönt att städa på riktigt och inte bara sopa skiten under mattan (vilken matta?). Nu är jag nästan klar att åka, nej jag är klar! Woho!

Kram på er alla underbara människor!

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0