Run bitch run!

Godmorgon alla solstrålar, det är en underbar dag! Sanna sitter förhoppningsvis på X2000 på väg mot Köpenhamn och har drygt 2 timmar kvar att åka. Jag gissar att hon kom med tåget eftersom hon inte har ringt. Hon var vaken imorse, det vet jag för att min mamma ringde kl 05.00 och hörde så att hon var vaken.

Jag själv drar härifrån om 20 minuter, väskan är PACKAD, det pirrar i magen och det är lite sådär småstressigt som det brukar vara på resdagar. Skrev ju igår att jag inte skulle få någon sömn inatt, det fick jag inte heller. Det lär jag inte få mycket av på en månad, men vad fan, sova gör man i graven.

Nästa gång vi skriver är vi förhoppningsvis i Berlin.

Sheize, eine wasserfluss! (Ursäkta min bedrövliga tyska)

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0