Pirr

Imorgon bär det av, det är lite svårt att förstå, jag är inte ens nervös längre. Jag kommer dock säkerligen inte kunna sova i natt bara för att jag skriver så här nu. Kom nyss hem från en mycket angenäm fika med Malin. Det är konstigt att man kan träffas efter 8 månader och det ändå känns som att man träffades igår. Om inte det är vänskap, vad är det då??

image104

Fick en ros och en ask choklad av Albin i lördags, det är ju inte varje dag.

image105
Jag och min ena katt Felicia, den sötaste någonsin
(ja Sanna jag vet att jag är töntig)

Imorgon Sanna, då ska vi bli bjudna på lunch i Köpenhamn av min kära mor som ville göra det :)

Godnatt gott folk!

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0