Jahaja..

Sista dagen i skolan är avklarad och nu kan man nästan påstå att det är "sommarlov". Det känns så konstigt att säga hejdå till folk och jag har ingen aning om när jag kommer att träffa dem nästa gång. Sitter dessutom och lyssnar på deppmusik ochblir lite sentimental. MEN i sentimentalitetens och nostalgins ära har jag gjort ett litet (?) kollage av året i Piteå. Se och njut (eller skäms). Imorgon bär det av kära vänner.

image89

Till Lania, när du kollar på bilderna så gråt inte för tusan, vi ses ju snart!

Glad sommar!

/Idaho

Kommentarer
Postat av: Lania

Haha. Jag gråter inte! Jag skrattar åt att jag är så djävulskt mongo på alla bilder.

2008-05-16 @ 08:18:46
URL: http://youremygoam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0