I'm not Helene...

Idag har det trots en massa tid i skolan varit en riktigt bra dag som har resulterat i diverse grymt bra saker. Jag har till exempel hunnit med följande:

  • Ringt till min sjukt norska chef Jan Martin (skrev upp namnet innan för jag har en tendens att kalla duden Per Martin. Vem fan heter det liksom?). Jag uppfattade det mesta som sades och fyllde annars i med ord jag själv tyckte passade in. Förhoppningsvis uppfattade jag samtalet rätt och det innebär att jobbet är säkert och kirrat.
  • Bokat biljett till Quart-festivalen som i år bjuder på några grymma akter. Jag kommer festivala för allt jag är värd men lyckligtvis slipper jag sova i tält om nätterna, till Lanias stora besvikelse. Hon har alltid hyst en större kärlek till lera och skit än jag själv. Fast gummistövlar är ju så jävla hett så lera i viss mån är välkommet.
  • Fixat boende hos en dude i surfparadiset Biarritz, även fast jag råkat kalla honom för Helena i mailet då jag endast kopierade in texten från ett jag skickade iväg innan. " I'm not Helene but I could host you for a couple of days if you want to." Pinsamt...
  • Kollat kvartsfinalen i VM i hockey med Calle som givetvis Sverige vann, Bra skit.
  • Fått Juha att tacka ja till vår trevliga inbjudan att få äran att skjutsa oss till flyget på fredag.
  • Kirrat cafélag som slavar istället för oss på måndag.
Däremot så finns det väldigt många saker som jag inte har gjort men det struntar vi i nu. Ha en underbar kväll.

Peace.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0