Idag är en sjukt bra dag

En lördag helt i min smak. En promenad i solskenet med Lania och sen inköp av diverse bakisvaror till morgondagen. Säg aldrig att jag inte är förberedd.

Ikväll blir det partey med gänget, Gustav sviker som vanligt men vi andra verkar vara mer pepp än vanligt. Ida har trots allt jobbat sin sista dag på MQ och det ska firas med dunder och brak. Sen är det ju vår sista helg här uppe. Eftersom vi inte är sena med att fira saker och ting så ska givetvis även det tillägnas några skålar.

Vi ses i dimman. Eller fan, vi ses snarare famlandes i mörkret. Och hälsar jag inte på dig betyder det inte att jag är dryg, jag ser dig bara inte för synen på långt håll blir bara sämre och sämre. Just for the record.

Peace!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0