Det är tidigt.

För tillfället gör jag mitt bästa för att hålla ögonen öppna. Ska snart köra in familjen till Centralen, de ska på dagsutflykt till Götet. Oh the joy, hur många människor kommer jag döda på hemvägen när jag sitter själv i bilen? Återstår att se.

Känner mig sjukt sliten vilket är lite komiskt med tanke på kvällen igår som spenderades hemma. Trots att det var en fredag, vad händer med mig? Nåväl, fick kontinuerliga uppdaterigar om festandet som pågick på Ankars. Maskerad i all ära men jag hade säkerligen inte varit en snygg dude.

Tittar ut. Ingen sol = lika bleka ben. Tyskarna kommer behöva solglasögon när jag och Ida är på ingång.

Dags att dra, ha en grym dag!

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0