Beundran

Ååååååååh! Det var så bra, Tingsek är grym, bandet var grymt och kvällen var grym! Trots att jag var sjukt trött så var det grymt. Stod som paralyserad i publiken och avnjöt konserten som jag aldrig ville skulle ta slut. Det bästa var att han spelade många låtar från förra skivan och även första så jag kände ändå igen det mesta. Avslutningen med Egoflow var skitbra! Jag är helt enkelt nöjd, eller nej inte nöjd för det är inget positivt inom upplevelseindustrin, jag är ... jättenöjd, i brist på bättre ord.

image90

Sen kan man undra om det någonsin från min sida verkligen var eller inte?

Kryptiskt eller hur!

Over and out

/Idaho

Kommentarer
Postat av: josse

MEH KRYPTISKT ÄR JU INTE SÅ H (oj capslock) himla snällt att vara :) men jag gillar dig ändå. det vet du.

2008-05-19 @ 07:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0