9 dagar kvar och jag tänker på...

... att det är riktigt sjukt hur fort tiden har gått sen min flytt hit upp till Norrland. Jag minns det som igår när jag under nolle-p satt utanför Kåren, full och jävlig och seriöst funderade på att ta mitt pick och pack och flytta hem igen. Vilken himla tur att jag tog mitt förnuft till fånga och gav det hela en chans. Hur många kan säga att de har klarat av att bo i Piteå i fyra år? Inte ens jag men snart är jag där, two years to go. We can do it.

Vi hade det bra trevligt under våra första månader tillsammans.

image85

Första bryggdagen

image86

Unga och oskyldiga(?)

image87

Att upplevelse kan festa är det då inga tvivel om och imorgon är det vinprovning, ett obligatoriskt moment i gastronomikursen. Det ska vi väl klara av gott folk?

Over and out,

/Sannaho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0