Värsta minsta återföreningen (med betoning på minsta och inte på värsta för det var trevligt)

Idag var jag och lunchade med tjejen på bilden. De flesta vet säkert att det är mina kära klasskamrat Millie som har övergett Piteyo för huvudstaden. Lania var med såklart men hon hade hunnit äta upp innan vi fått vår mat så det var mer sällskap till vår lunch hehe. Inte fel det heller.



Idag bestämde jag mig för att käka middag på nyår med min gamla högstadievän Micke och hans konstiga gäng. De ska troligtvis också med på konserten och vi kommer ha en norrman i sällskapet - ska briljera med mina kristna och norska språkkunskaper vid middagen. Kan ju iof bara ord som handdukar, soppåsar och shit men det är väl lite credd det med. Sen vet jag numera också att Jesus är en hyvens kille och att "jag kan leva ett SÅ mycket bättre liv".

Bra med middagen är att den är sjukt ouppstyrd (my kind of tillställning) och att han bor 5 minuter bort. Den inneboende slackern som gjort det beslutet hehe.

Nu ska jag spela spel med min familj. Peace.

/Sanna

ps: Ida lever du? ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0