Vänner och bekanta

Igår åkte jag in till Viktors och Claudias nya lägenhet vid Odenplan. Så jäkla fin - vill ha!!! Vi hade det trevligt och planen var att sedan dra till Strand vid Hornstull och gå på Vänner och Bekantas årliga julfest. Det blev dock inte riktigt så.


Vi åt hemmagjorda kolor, drack lite gott och roades av världsens sötaste hund. You heard me!

Svea gestaltar döden.

Ellen och Claudia är väldigt trevliga tjejer. Viktor did good. Alltså med Claudia - inte båda. Hoppas jag.

Anton tog med en julklapp till värdarna. En hårpillare. Love it!

Patrik med söta Svea.

Vi drog till V&B men de hade stängt kassan så vi drog vidare. Jag drog ensam till Debban vid Slussen, körde en fuling och gick längst fram i kön - började snacka med gänget och fick gå in med dem. Tråkigt att stå själv ute i kylan.


Väl där inne så träffade jag underbara Emily och hennes vän Camilla. Tyvärr drog de hem tidigt så då stod jag där själv, på ett smockfyllt Debaser med skrikande indienördar. Dra hem eller stanna själv? Jag var fan party så jag stannade och hade sjukt kul - en minnesvärd kväll med en massa galna människor.

IMORGON BLIR JAG 22 ÅR GAMMAL. Reunion med gymnasieklassen och sen en utgång på det kanske. Ciao!

/Sanna





Kommentarer
Postat av: sannasmamma

Utekväll och party för Sanna = ännu en vaken natt för din mamma. Förstår inte hur du kan fylla 22 idag när jag bara är 35 :-).

GRATTIS älskade vuxna barnet mitt, ÄLSKAR DIG!

kram mamma

2008-12-27 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0