Om jag hade tid

Idag är det torsdag och då tyckte jag det passade fint med lite Sanna-tid. Tog lilla bilen, packade ner lite bra skivor och sen begav jag mig till landet för att kolla läget. Skönt att köra lite bil och få vara lite själv och sjunga med högt som fan i alla låtar. Awesome.


Kunde dock inte parkera på vanliga stället för en träd hade hamnat lite snett.

Köket som har stått orört ett bra tag nu. Lite jobbigt att vara där eftersom det är så mycket mormor överallt. Till råga på allt ringde en jävla försäljare och frågade efter henne. Så jävla fel.

Grått och trist. Jag vill ha sommar, bara ben, fräknar och sol på verandan.

Sen blev det mörkt. Jag ser inte bra i mörker så jag tänkte att jag borde bege mig hemåt. Vacker dag ändå, sol och ljus efter klockan 2 på dagen. Lite annorlunda mot Piteyo hehe. Fick dock stå i bilkö en timme på hemvägen. Inte okej.

Ett bad på det kanske. Ciao.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0