Sanna goes Stockholm

Första dagarna i Stockholm har varit tokbra faktiskt. Torsdag: landet. På fredagen begav jag mig in till stan med morsan och pekade ut lite julklappar, sen mötte jag upp Calle. Hade inte ätit på hela dagen och något som var tänkt att bli en öl med trevligt sällskap slutade inte riktigt så.


Fan, aldrig med alkohol på tom mage. Blev bjuden på ännu en nyårsmiddag iallafall. Haha. Sen vaknade jag imorse av att en tjej ringer mig och berättar att hon har hittat mitt kort. Awesome. Inte för att jag visste att jag tappat skiten men nu är allt hittat. Thank god, tur i oturen.


Jimmy stod bakom baren.

Idag är det lördag och vad passar bättre än lite häng med underbara människor? Hem på födelsedagskrök hos Krister som blivit lite äldre. Han ville ha en ponny och öl - han fick en hästtidning och en öl. Fint tycker jag hehe. Det gänget drog till Traffic på Alluset medan jag och Lania drog till Gamla stan för att hooka upp med the old band och lite annat löst folk.

Krister är en jäkel på att sjunga. Typ.

Innan majoriteten av alla gäster hade kommit och trängt ihop sig i Kristers och Flumbergs lägenhet.

Jag hatar fötter. Alla typer av fötter. Till och med leksaksfötter.

Gamla stan. Niklas är hemma från Kapstaden!!! Han kom hem som en brunett (?) till råga på allt.

Jag tyckte väldigt mycket om Viktors fina hängslen. Stilig ung man det där.
'
Sen tycker jag väldigt mycket om en av Johans tatueringar också.

Simon på besök från Växsjö. Daniel på besök från Paris.

Blev en öl ikväll. Sjukt nice att jag kommer vakna upp imorgon och känna mig... ej illamående hehe. Räcker för att göra mig glad. Hörs imorgon! Ciao.

/Sannaho

Kommentarer
Postat av: Ida

Sanna: "Nej nagellack är inget för mig".



Jag är glad att du kommit över ditt nagellackshat även om det känns lite skumt att se dina naglar dekorerade :D

2008-12-21 @ 15:42:24
Postat av: Sanna

Haha, det varade i en halv dag och varje minut var en jäkla pina. Det är borta nu alltså med andra ord och jag håller fast vid att nagellack inte är något för mig :)

2008-12-21 @ 16:35:17
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0