Tatuering deluxe!

Igår startade jag, Sanna och Lania dagen med att ta en tur till Thai Garden, asgott som vanligt. Efter det åkte Sanna och jag vidare till Luleå för att jag äntligen skulle få min tatuering. Jag möttes i dörren av killen som skulle tatuera mig. är jag pratade med honom i telefon gick konversationen så här:

Rickard: Visst var det en äggplanta du skulle ha!?
Ida: Nej, ett EKBLAD (försöker vara tydlig).
Rickard: Jahaaa, ja jag tyckte att det verkade lite konstigt. Jag googlade det och det är ju en jävla frukt!

Tatuering blev det i alla fall. Efter den blev det tjejmiddag med the girls(Jag, Sanna, Emily, Jossan, Patrik och Markus).

Offret och det moraliska stödet som verkar lite smått skeptisk.

Motivet.

Före...

Efter.

Där har vi den.

Emily och Patrik är bäst på rövarspråket!

Markus är nöjd efter allt tjejsnack.

Nu måste jag städa inför kvällens galna knytkalas!
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0