Sommar!

Sitter hemma hos föräldrarna i Oxie och funderar över när det blir återresa till Piteå. Jag siktar på den 7e januari. Klockan 10.40 vaknade jag av att en tjock katt hoppade upp på min mage och började skalla mig för att jag skulle kela med den. Helt underbart! Sen gick jag upp och kollade ut genom fönstret, det är fan vår här. Gräset är jävligt grönt för att vara mitt i vintern.

Jag är fullkomligt lyrisk över det faktum att jag kan gå ut i min höstjacka och slippa det eviga påbyltande som pågår uppe i Norrland! Sen får jag ju gratis mat också, det är inte helt fel mina damer och herrar.

På återseende/hörande
/Idaho

Kommentarer
Postat av: josse

en dos timbuktu+damn på det så går det nästan inte att bli bättre!

2008-12-18 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0