Slapparn

Tanken var att jag och Ida idag skulle tillbringa några sjukt produktiva timmar på Kåren med datorerna. Istället så blev det tre timmars häng med vårat glada gäng. Nåväl, duktig kan man alltid vara en annan dag.

Sen blev det promenix till vår vackra stadskärna, hehe, och sen konsert med vår vän Andreas och något band med Petrus någonting. Inget kristet vad jag kunde höra utan rätt svängigt faktiskt. Bibelnamn har väl den effekten på mig måste jag medge.


Juha var lite skrämmande och underhållande på samma gång.

Här sitter Ida och Erik i världens hårdaste soffa. På ett dåligt sätt alltså.

Imorgon är det litteraturseminarium och jag ska vara projektledare. Kanske borda kolla upp vad jag ska säga imorgon. Tja.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0