Mitt 2008

Årets fylla: Jag och Ida med 30 manliga flygplanstekniker i Bordeaux på deras klassfest. Mängder av rosévin. Galet.
Årets stad: Cape Town, baby!
Årets nya bekantskaper- tjej/kille: Emily och Blaise såklart


Årets nya upptäckt: Chevréost (bubblare: spenat)
Årets uttryck: Tvi vale! Jag har aldrig sett på maken till så mycket X på ett och samma ställe.
Årets ord: Banal (själlös!)
Årets hatbojekt: Sanna Nielsen

Årets gestaltning: Ett tält flyger iväg

Årets kärleksförklaring:

Årets Ida-Sanna-låt: That 's what friends are for – med pro-kokain Whitney, blinde Stevie mm.

Årets mest oväntade: Sanna som städare i kristna Kristiansand

Årets Sanna: Maken som är mer Sanna än jag själv är ibland.

Årets smeknamn: Däckarn' = Ida såklart

Årets mest dekadenta moment: Jag och Andreas på Kalles

Årets segertåg: Valvakan för Obama

Årets maträtt: Världens bästa kycklingsallas på helghaket i Cape Town

Årets nya leksak: Vattenpipan, baby!

Årets ögonbryn hihi: Han den där från Bryssel

Årets nersupning: Fransmännen som söp ner oss med vodka i Paris

Årets hår: Farid såklart (bubblare: det blonda miraklet jag såg på Assembly)

Årets familjebild: The gang in Norway - en dag på jobbet

Årets spritblandning: med lammköttshångel som konsekvens/belöning/resultat

Årets sommarromans: Holländaren

Årets gangstas:

Årets kära återseende: Wille

Årets före: Olle med långt hår

Årets efter: Olle med kort hår

Årets sammanfattning: Jag tycker mycket om mina alldeles normala vänner


2009 kommer nog bli lite lugnare och lite mer uppladdning för nya äventyr. Det blir nog året då jag koncentrerar mig på studierna och hittar mig själv. HAHAHAHA. Nu ska ut och partaja. Ciao!

/Sanna





Kommentarer
Postat av: Niklas

Årets Sanna? I mean, really?!



Årets hunk kanske.

2008-12-27 @ 11:01:13
URL: http://www.garphult.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0