London Calling

Jag lämnade Hong Kong och kom tillbaka till ett regnigt London (oftast var det fint väder men en vecka ösregnade det nonstop). Det var dock skönt att vara tillbaka och jag hade mycket att se fram emot.



På helgerna när vi var lediga gjorde vi alla turistiga saker.

Mitt Chelsea - så jäkla vackert.
'
Sen blev det alltså dags att gå på ett riktigt derby - Arsenal vs West Ham. Så galet. Vi hade en speciell inbjudan så vi satt i VIP-boxen för West Ham. Synd för mig för jag hejade på andra laget. Iallafall. Blev inte informerad om dresscoden och kom i converse och jeans. Lovely. De öppnade museet enbartf ör oss - på bilden bakom ser ni deras morfar.

Sån jäkla stämning med klackarna och deras sånger. Inte som i Sverige direkt när åskådarna sitter helt tysta.

Freddie var utvald till att få gå in med spelarna i början av matchen, fick hälsa på alla spelarna och skjuta lite på mål på de officiella målvakterna.

Vägen jag gick varje dag för att hämta Ava på hennes privatskola.

Min dåvarande pojkvän Wille kom och hälsade på.

Det här tyckte jag var väldigt roligt av någon anledning.

Det blir istället i nästa inlägg som jag besöker Lania i Oxford och sen blir det en tripp till Brighton på det.
/Sanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0