Life on the Hoe side of life

Måste först och främst ösa ur mig min frustration över att det inte blev någon tatuering idag. Igår kväll, mitt under glöggmyshänget ringde Rickard, som ska tatuera mig. Han sa att under hela dagen idag skulle det läggas nytt golv och därför kunde man inte vistas i lokalen. Jag blev riktigt sur egentligen, men han lät så bedrövad så jag sa att det var okej att skjuta på det. Vad hade jag för val egentligen?!

Jag följer i alla fall nu i Lanias fotspår och ska bege mig till Folktandvården imorgon för en undersökning. Det har gått 2,5 år sen senast så jag är ganska säker på att it aint gonna be pretty. I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Gick upp klockan 9.00, helt galet och tände ljus, käkade frukost och pluggade lite. En bra förmiddag. Snart kommer Lania för att kolla på The Fellowship of the Ring.

Ha en bra kväll gott folk!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0