Knyt för fan!

Här kommer det många fler bilder från knytiset i lördags. Jag ber om ursäkt i förväg om det är någon som ser hemsk ut på bilderna, men tänk på att ni faktiskt måste ha sett ut exakt sådär vid fototillfället. En del av bilderna är också av bristande kvalitet när det gäller skärpa, men vad fan, det är rock n roll!

Ungefär hälften av maten.

Hög. (underst i högen låg en soppåse, men jag orkade inte säga till.)

Massor med folk.


Emil ser photoshoppad ut.


Men Gustav då, alltid mat uthängande ur munnen.


Notera väggen, jag gillar den uppenbarligen!

Andreas ser heeeelt crazy ut.

Den ska tydligen vara så.

Ida: Vaaasaaaru? Vad skajagöra?

"Kvinna i nöd"

Lania i sin mest hotfulla look.


JC-bild 1

JC-bild 2

Jossan testar och poserar med Juhas raggisar. JA, det är Juhas raggisar.

Patrik funderar säkert på något smart.



Ett försök till schteeeek på Kåren.


Patrik fick vara med och leka med samba-folket.

Sjuuukt många bilder. Nu blir det plugg.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

emil ÄR photoshoppad.. han ville bara vara på samma bild som mig. pinsamt.

2008-12-09 @ 17:29:02
Postat av: Anonym

Med vänliga hälsningar/Emily

2008-12-09 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0