Jahaja!

Om ni inte har något bättre för er de nästkommande dagarna så tycker jag att ni ska unna er ett biobesök och gå och se Allt flyter. En svensk film som handlar om ett manligt konstsimlag. Den var faktiskt sevärd. Bra för att vara en svensk film. Som vanligt kan dialogen ibland ifrågasättas, men jag störde mig inte så mycket som jag brukar göra när det gäller svensk film, så do it!

Ikväll ska jag fira året som gått och hälsa det nya välkommet med att äta stora mängder mat, kolla Jerry Maguire och dricka lite bubbel vid tolvslaget. Kanske till och med hinner med några omgångar Skitgubbe med mamsen och pappsen. Jag hatar egentligen nyårsafton. Jag vet inte varför, men det har alltid varit så. Kanske för att det blir så mycket snack om det och för att jag aldrig kan få tag i en taxi som tar mig hem. Sen måste man ligga och spy hos någon kompis, som egentligen inte vill ha en där, utan hade velat dra hem den där snygga killen från festen.

Nej, sällskapsspel och film funkar alldeles utmärkt för mig en kväll som denna.
Gott nytt år allihop!

/Ida

Kommentarer
Postat av: josse

jag spydde inte. inte ens maria spydde. då är det fan en vuxen och städad tillställning man varit på...eller? njaa. jag fick gå hem från dalaplan. jag nästan grät. eller nä nu överdriver jag. vi hörs imorgon din lilla ärtiga tjej.

2009-01-01 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0