Idas bästa 2008

Sanna gjorde en lista över årets ... och jag gör nu detsamma. Vissa punkter består och andra är nya.

Årets bilder: Torsten bakom lampan.

Det är inget fel med att tycka om sig själv.

Årets akrobati: Jag hjular.

Årets Patrik: Patrik i lampan

Årets reunion: Ida, Albin och Josse på lördag.

Årets utekväll: Pentryt på Påskafton

Årets stad: Amsterdam

Årets räddning: Fluga i nöd.

Ida fixar.

Årets mest dekadenta ögonblick: Juha ...

Årets Ida och Sanna: Egobild vid Eiffeltornet.

Årets middag: Alla taco-fiester.

Årets pose: Jossan i "The dungeon" på Kalles

Årets uppfinning: Partyhjulet.

Årets sekt: Juhas Vittnen.

Årets fest: Emilys födelsedagsfest. "Jag är en liten undulat som får så dåligt..."

Årets kines: Lania

Årets bäst klädda: Emil

Årets oväntade: Min egen tatuering.

Årets nya: Erik och Emily

Årets äventyr: Bilfest med Jossan och Juha the driver.

Årets måltavla: Andreas


Årets smeknamn: Hamstertanten och UrZebran (Emily och Juha)
Årets bästa: Giftasnack med frugan
Årets sämsta: Hur jag mådde när vi skulle åka hem från Barcelona. Aldrig mer, aldrig mer!

Jag råder nu Emily att göra en egen lista. Do it!
/Idaho

Kommentarer
Postat av: emily

jag kan inte göra min egen lista... min dator glömdes i piteå=alla bilder! JÖH! dessutom har jag ganska taskig fantasi också.... jorå så att...

2008-12-26 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0